miercuri, 19 august 2009

pe cine ai lua?

PE CINE AI LUA ?

Conduci automobilul tau Sport, de 2 locuri, intr-o noapte cu o furtuna teribila.

Treci pe langa o statie de autobuz, unde se afla 3 persoane asteptand:

1. O batrana bolnava pe moarte

2. Un vechi prieten, care, odata, ti-a salvat viata

3. Femeia visurilor tale, sau barbatul ideal.

Pe cine ai lua in automobilul tau, tinand cont ca nu ai decat un singur loc, doar pentru un pasager ???

Gandeste-te foarte bine la raspunsul tau, inainte de a citi mai departe.

Aceasta este o dilema etica si morala, care se foloseste in interviurile pentru angajare in serviciu.

Ai putea lua batrana, pentru ca este pe moarte si trebuie salvata prima; sau ai putea lua prietenul care ti-a salvat viata si esti obligat fata de el.

Neindoielnic e posibil ca niciodata sa nu mai reintalnesti femeia visurilor tale, sau barbatul ideal.


Maine veti afla raspunsul, odata cu ultimul meu post pe acest blog, fiindca se pare ca scriu degeaba:))

2 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Eu as lua prietenul vechi caruia ii sunt datoare.
Pentru ca batrana oricum moare peste cateva zile sau cateva saptamani... moare de batranete.
Iar barbatul visurilor mele nu e Jane iar eu tarzan. El trebuie sa ma salveze pe mine, deci daca e un tip acolo in furtuna clar nu e cel la care visez :)

Deci salvez prietenul caruia oricum ii sunt datoare si pe care o sa-l am, cine stie, toata viata.

Ioana Radu spunea...

Si nu scri degeaba, chiar scri curiozitati.
Sper sa imi zici cat mai repede raspunsul la postarea asta (eventual imi dai un mail) :D:D:D, ca sa nu vada ceilalti care mai raspund dupa mine aici.

Si ar trebui sa iti faci un banner si sa practici "banner exchange". Vizitatori nu prea vin singuri, decat daca sunt atrasi de acea imagine, zisa si banner.
Niciunul n-o sa faca un pas inainte pana nu ii dai un sut in fund.
:D