vineri, 21 august 2009

Povestiri de pe wc

In casa stiam ca am un singur loc unde prin si eu putin wireless. Acum se pare ca am mai gast un loc... pe buda. Si stand eu pe buda rahatzindu-ma dupa o masa copioasa ieri cu multi ardei usturati ca draq, dandu-mi lacrimile de usturime stau si gadesc precum un filosof. Daca nu mancam ieri ardei azi nu-mi dadeau lacrimile de usturime...
Tot stand eu pe buda m-am gandit sa va dau niste sfaturi cu ce sa nu va stergeti la cur dupa ce va cacati si nu mai aveti hartie igienica...
1. Servetele mentolate... nu pot sa va spun mai multe incercati si veti vedea
2. Coli Xerox( ma busit odata cacarea la apartamentu in care stateam cu chirie, acolo lipsa hartiei igienice era atotprezenta, si pun eu mana repede pe niste coli de xerox care nu credeam ca trebuiesc... ma sterg frumos scrashnind din dinti fiindca ma zgaria la anusul meu sensibil. Dupa care dai si chinuite sa faci hartia aia nenorocita sa se duca pe apa sambetei... neah nici o sansa si o las acolo cu gandul ca poate se mai inmoaie vre-un pic. Peste fo 2 ore il aud pe colegu de apartament injurand feeric " Bagami-as pula in el de referat ca nu il gasesc...ptiu futui gura masii unde l-am lasat. Brusc un flash vizual mi-a strafulgerat capu, in lipsa de ocupatie pe wc imi trebuie material de citit si tin minte ca scria titlu mare si frumos "Rezistenta Materialelor".
in gandul meu... aha...îhîî... aaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Fugi repede la baie i-a restul de referat si ascundel... ca mai apoi sa ma prefac ca il ajut sa il caute... din cauza mea are o restanta in plus la facultate...)
3. Frunze de vitza de vie( se vor rupe in cur te vei umple de cacat pe maini si va trebuii sa scoti fiecare bucata de frunzulita din cur)
4. Coceni de porumb

Cam atat despre postul asta. Incep sa ma gandesc serios unde sa stau si eu la laptop de acum incolo.
Informatie de ultima ora tocmai ma busise a doua rata de cacat si suna telefonul care e in dormitor..dau fuga repede sa raspund, nr necunoscut... sa raspund sa nu raspund. M-am decis raspund...
-Buna ziua
- Buna ziua
- Suntem de la firma GFK Romania si vrem sa va intrebam daca ati participat la un studiu de piata saptamana aceasta.
- Da
- Despre ce era vorba?
- Despre tigari(pîîîîîîîrţţţţţţţ)
- Mda multumesc...
- ..................
- ..................
(Dupa o discutie tumultoasa de minute bune)
-Ne puteti spune unde stati dumneavoastra?
- Pe wc:))
Si a inchis telefonu



Mihai Margineanu - Trilogia cacatului
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

Ioana Radu spunea...

esti criminal =))

Boogie Bubble spunea...

=)))))))))))))) Bah frate, cred ca am ras un sfert de ora!

Cica part :)))))))))))))