sâmbătă, 19 septembrie 2009

amintiri de-o vara

Sunt prin Bucuresti, si daca tot sunt pe aici stateam cu varul si ne aduceam aminte de vremuri demult apuse.
Anul trecut pe vremea asta ba fratilor mi-era o foameeeeee, ba da foame de aia de ma futea stomacu in gura, de urla cacatu in mine ca se simtea neimpins afara, ba fratilor... da foame de aia de as fi dat si limbi in pizda(aici exagerez... sau nu). Il sun pe varu`:
" - Vereeeeeeeeeee mi-e foame hai sa mananc!!!"
Vine varu` repede cu masina 116(si nu bmw 116i) si ma duc la Mc`(McDonald`s pt necunoscatori)! infulec repede doi hamburgeri de ranjea pipota la mine cu toti dinti si matele mele au revenit din nou la viata... poate prea la viata.
Mancam noi pe saturate si hai sa mergem acasa... mai aveam 10 lei in buzunar... asa ca am zis sa luam autobuzu pana acasa...zis si facut...
Intre timp mancarea isi facea de cap in burta mea cea mare...
- Aline... luam taxiul...
- De ce ma?
- Iti povestesc acasa...
Dai si cauta taxiu, toate ocupate...pfiu cacatu si mai tare isi baga pula in curu meu...mai mai sa il scap din lesa...imi venea sa bag mana dupa el sa il strang de gat ca apoi sa im pun un ob in cur ca sa nu ma mai treaca( apoi sarea ca dopu de sampanie) ne suim in taxiu si o luam la drum.
Cu 500 de metrii inainte de casa dobitocu si tampitu de dobitoc(am mai zis odata?) de var al meu zice sa opreasca masina(nestiind ca eu ma cac pe mine) ca el nu se duce acasa cu taxiul ca il vede taxo si il ia la omor ca fute banii pe plimbat cu masina).
In momentul acela mi-a picat fata, si am strans din buci. Dai si mergi, si mergi si mergi, si il alintam pe alin in gand( futem`as in gura ta...defapt cacamas in gura ta ca si asa ma trecea cacarea, infudati`as wc-ul pana la parter) si dai si mergi cu bucile stranse cum merge Monica Columeanu pe podiumurile paradelor de moda, un picior in fata celuilalt.
Intr-un final ajung acasa...si ce sa vezi wc-ul era inchiriat pe perioada nedeterminata de matusi`mea...pfffff doamne fur o rola de hartie igienica din casa si ma duc in spatele blocului si am trantit un cacat cu motz. Printre dâre de sudori zambeam fericit! Shit on the lose!
\

Un comentariu:

Ioana Radu spunea...

fioroasa treaba :))

p.s.: vorbeste mai frumos
:p