miercuri, 16 decembrie 2009

Pe la ski


Mda, stiu ca nu am scris de mult pe aici, ce pot zice? Am fost ocupat...destul de ocupat...
Am fost azi sa ma dau cu skiurile si nu oriunde, ci pe vestita si faimoasa partie din Dealu Mare, glumesc doar... nu exista partie in Dealu Mare pentru necunoscatori
Ma rog, dimineata primesc un telefon de la un prieten, Toma, care imi urla tare in telefon ce misto e sa te dai cu skiurile prin gradini, eu(prost) incanta hai sa ma duc si eu, hop sui-te in masina dai keie si hai la distractie:) pe drum primesc iar telefon de la el si imi trimitea live feelingul de a te da pe zapada proaspat depusa, chiar prea live feelingul cand deodata un tipat care parca ma durea pe mine in zona... dureroasa, un tipat nu prea puternic dar nici plapand... ceva de genu auhhhhhh, si dai si razi si razi si razi...pana am facut eu cacatu praf, eu vesel stiam ca nu prea mai am benzina, iar cand am plecat de acasa am zis ca trec si pe la peco sa bag de 20 de lei benzina(ce vrei e criza) si tot razand eu de al meu toma, trec pe langa benzinarie, ma uit la ea(e o platformista frumusica), dau din cap fetei de la pompa si... si imi continui drumul.
Ajung pe "partie" bag skiurile in picioare, si eu "profesionist" ce sunt ca am in jur de 100-200-300 defapt fo 50 de ture de dat cu ele m-am cococat tocmai in varf de deal, toate bune si frumoase, da-ti drumu de acolo si prind viteza, si prind viteza, si prind viteeeeeeeeeeeeeeeezaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pe la jumatatea dealului cad eu de pe skiuri si ma duc pana jos pe propriile mele buci. Cu lacrimi in ochi rad cu asta, dar nu ma satur... n-am fost suficient de prost, dute iara, cam cracanat urc pana sus, am uitat sa zic trebuie sa faci slalom printre pruni, dai drumu la vale, n-am coborat 50 de metrii ca mi-a sarit un clapar din picioare, si da-te mariuse pe un skiu ca in filmele cu prosti, si vad ca se apropie, se apropie si poc, ghici ce am imbratisat? Nu, nu era o fata frumoasa, ci o frumusetze de prun, ma dureau ingrozitor ouale, de asta si primul lucru care l-am facut a fost sa ma uit la ele sa vad daca mai sunt intregi.
Gata mi-a ajuns cu skiurile, imi iau ramas bun de la toma si pleaca acasa, cobor eu panta aia cu masina ca si cu skiurile, adica taras, ajung in strada dai si pleaca acasa, mai merg 200 de metrii si fac pana prostului, pfoai mama ce prost sunt, sunal pe toma:
- Bai Toma, ce faci ma?
- Ma incalzesc cu un vin fiert!
- Hai sa te incalzesti altfel!
- Cum ma?
- Hai sa ma ajuti sa imping masina pana la peco!
- Ba esti prost?
- Da ma sunt prost, dobitoc zi-mi cum vrie am ramas fara benzina ce sa fac!
- Fir-ai al draq de bestie hai ca viu!
Vine toma si dai si impinge, doi prosti loviti la oua care mergeau cracanati pe dn71.
Prostia din fire nu are lecuire

ora 23:40 aceeasi zi editez aceasta postare: au ce ma doare fundul:(

2 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Chiar imi era dor de povestile tale. Obisnuieste-te sa scrii mai des ca ai sacul plin de intamplari.
As vrea sa fiu baiat pentru o zi si sa ma lovesc in zona... dureroasa. sa vad si eu intensitatea durerii ca tot vorbiti voi atat de des despre ea.
:)

Final spunea...

si eu vreau la skii :)